Nu är det kväll!

10 09 2009

Bild 22Tidigare i dag så skrev jag att jag skulle dra mig ut på grund av att det var så mycket oljud. Jag tog med mig min kamera och gick ner mot stan. Man lägger märke till en massa saker som man inte hade sett om man inte hade tänkt att fotografera. Det verkar som om man är mer observant eftersom man försöker hitta något att fotografera. Nu tog jag inte så många foto men några blev det. Det är faktiskt ganska så skönt att vara ute och röra på sig även om jag undviker att gå för mycket. Jag var kanske ute i ett par tre timmar, fullt tillräckligt för mig. När jag är ute och går så brukar jag be för människor jag känner, ibland händer det att jag ser en person som påminner mig om en av mina vänner, då ber jag för den personen, för mig är det ett bra sätt att dra sig nära Jesus, och be honom vara med mig och dom jag känner. Nu är det kväll och jag tänker bara att det lugnt, se lite på Tv och bara slappa. Lite senare på kvällen blir det oftast att jag lyssnar på lite musik, det är en skön avkoppling. Nu får det räcka med bloggandet för idag.

.

Trädet

Det här fotot tog jag strax utanför där jag bor.

.

Sköldpadda

Den här sköldpaddan dök jag på när jag var ute och gick.

.

Röd blomma

Jag kan inget om blommor, men röd och fin är den.

.

Röda bär

Den här busken med röda bär hittade jag på väg till möllevången.

.

Päronträd

Tänk att det växer ett päronträd precis utanför min portingång.

.

Ha det gott!

banner


Åtgärder

Information