Berörd!

22 06 2012

För någon dag sedan när jag surfade runt på Youtube som jag brukar göra lite då och då, så ramlade jag över att par videoklipp som berörde mig på djupet. Dessa videoklipp med Jeremy Riddle som är en lovsångs ledare i en kyrka berörde mig faktiskt till tårar. Jag har faktiskt en CD med Jeremy R, men det var ett tag sedan jag lyssnade på den. Jag har sett andra videos på Youtube som man både har skrattat åt och som man har blivit rörd av. Men detta klipp är annorlunda, det händer något med ditt inre när du lyssnar på detta, i alla fall på mig. Jag vet inte om du kommer att känna likadant, men om du tittar och lyssnar på dessa videos, gör det med ett öppet hjärta. Du bör koppla din dator till din stereo eller en annan ljudkälla, annars så rekommenderar jag dig att lyssna i hörlurar, om inte lyssna ändå. Grymt bra!

Jeremy Riddle – Our Father  (Gold dust in the room)

Jeremy Riddle – Our Father Part 2

Ha det gott!

Åtgärder

Information

One response

23 10 2012
Leva Med Jesus (@LevaMedJesus)

Titta gärna in hos mig =)